Merhaba güzel anneler😍
Size hastane odasından bildiriyorum, Duha’m doğdu , şükürler olsunnn❤️
Burada herkeslerin sorunlarina cevap vermeye çalıştım, bi süre sonra Moderatörlük verildi bana,
@adm size de burdan tesekkurlerimi iletmek isterin😍 ikinci gebeligim olmasına rağmen bu uygulama sayesinde bi çok şey ögrendim, ogluma hamileyken forumu aktif kullanmiyordum cunku🙈
Gelgelelim doğum hikayeme, bu gece rüyamda Tarkani gordum, birde biberon şişesi, sabah uyandım bi baktım Tarkanın karısı dogum yapmış, dedim ki hey Allahim, kendimi goremiyorum elalemi goruyorum ruyalarimda.. neyse sonra dedim ki bugun 15 temmuz, bugün kızım dogsa cok anlamlı bir günde doğmuş olur😍 sabah üzerimde bi halsizlik vardı, oglumu zar zor yedirip uzanmıstım. Dünden beri bebegim fazla hareket etmemişti , surekli karnım kasılıyordu. Onun dısında ne nişan, ne su.. doktorumu aradım durumu bildirdim, hemen acil e gel ordaki kızlar baksın bana haber versinler dedi, hastane cantamı falan topladım, kaynanam ve gorumcemle yola koyulduk. geldigimde pek kayda değer sancılarım yoktu 35-40 larda.. alttan muayene etmek istedi ebe, yarin gelicem ztn dedim. Sonra icimden bir ses muayene olmam gerektigini söyledi.. 6 santim😑.. eşimi aradım, dogum olucak gel dedim, o sırada serum baglandı, esim geldi, hemsire suni sancıyı actı ( kendi sancılarım yetersizdi) . Acıklık bi yarim saat sonra 7 oldu 8 oldu 8 bucuk oldu.. catala aldılar beni, kızımın kalbi cok hızlı atmaya başlamıştı.. (oglumu cok daha rahat dogurmustum..) ıkınıyorum ıkınıyorum gelmiyor, başı rahim agzinin biyerine takılmış, o kısımda gevşeme olmamiş, doktorum bayagı ugraştı, hadi bebegi hemen cıkartmamız lazım, korkma ıkın dedi. Son 2 kez demirleri ellerimle tutup ıkındım ve kızım dünyaya geldiii😍😍 o an tabi ki de bütüünnn sancınız gidiyor, kuş gibi hafifliyorsunuz, hele birde saglıgı yerindeyse bebeginizin.. 😍 Kızımı giydirirlerken benimde dikişlerim atıldı. Mecburen kesti doktorum, bebegimin kafası rahim e takılınca, birde kalp atislarindan dolayi acele etti.. dışarı cıktık herkes salya sümük :) oğlum ve kocamla kizimin bulusmaları o kadar guzeldi kiiii😍😍 Sükürler olsun emzirdim uyuyor şimdi, bende fırsat bu fırsat doğum hikayemi yazayım dedim. Malum günlerdir bu anı beklemiştim😂 bu arada 38 haftalık geldi kızım, darısı doğumu yakın olanların başına inşallah🤗🤗🤗 Kendinize iyi bakın..