Ela532 Merhaba kızlar 🌸 11 haftalik hamileyim. Tüm vücudum inanılmaz derecede tüylendi bu durumu yaşayan varmi geçici bir durum mu sinirlerim bozuldu 😔
Mrv1007 Ela532 lazer epilasyona baslamıstım ben yarısına kadar da geldim seanslarda baya azalma olmuştu. Dokuzuncu haftama girdim bende de tüylenme tekrar olmaya basladı maalesef. Ama doktorum lazerde radyasyon ısını yok devam edebilirsin dedi o nedenle devam edeceğim
mathildaa Ela532 göbeğim özellikle ve diğer bölgelerim inanılmaz tuylendi ve inanılmaz hizli uzuyor. Sey yap, boyle göbek gibi normalde tuy olmayan yerlerinde çıkarsa alma dogum sonrasi dökülüyormus. Alırsan kalıyormuş
Crcs Ela532 evet oldu özellikle göbekte. Zamanla alıştım sanırım basta çok yadırgamıştım. Ama bu tüy olayı hormonlardan diyerek şimdi takmıyorum.
Iremaltnr Mrv1007 öyle mi bende lazere gidiyordum ama hamile kalınca yasak dediler senin doktor niye öyle dediki acaba ,normalde de yasak almıyorlar hamileleri lazere hatta gittiğim yerle görüştüm gebelikten sonra anca devam edersin dediler 🙄
Ela532 mathildaa yaa benimde en çok gobek bölgesinde var canım okadar fazla varki alıyorum hemen çıkıyor
Cutebaby Ben de 30 haftalığım özelikle ilk 4 at aşırı tüylenme olmuştu yeni yeni azaldı. Cinsiyetle ilgili mi bilmiyorum ama kızımda böyle olmamıştı şimdi erkek bekliyoruz 🙈
Meloo1 Iremaltnr benim kendi arkadaşımın güzellik merkezi var 2 aylıkken öğrendi şuan 8 aylık hamile başından beri hem müşterilere seanslara giriyor hem kendi yaptırıyor doktoru zararı olmadığını söylemiş bir sıkıntı da yok şükür.
irem Iremaltnr canim lazer ışınlarının anne karnındaki bebeğe hiç bir zararı yok fakat hormonlar dolayısıyla hiç bir etki etmeyecektir lazer yani kıllarda azalma olmaz o yüzden yaptırmamak en iyisi
Ela532 Crcs çok rahatsız ediyor canım inan aldığım gibi çıkıyor çokta almak istiyorum aslında çok fazlalasmasin diye
mor_menekse1 Ela532 kız benim göbekte kılandı sinir bozucu ya sen neyle alyon cinsiyet daga belli degıl 😄
Crcs Ela532 evet sizi anlıyorum kontrol randevusuna giderken aldım ben de ama göbek deliğinin üstüne dokunmadım çünkü orada böyle değildi gebelikten önce. Belki dökülür diye dokunmayacağım oraya..
irem Ela532 bende 12 haftaligim benim de çenemin alt kısmında çıkmaya başladı alma dökülürler diyorlar da böyle 9ay asla duramam tam lazere basliyacaktim hamile kalmışım doğumdan sonra anca lazer paklar 😒
tirtilinannesii Ela532 Her hangi çatlak önleyici yağ vs kullanıyor musunuz ? Benimde göbeğim minik minik sarı tüylerle doldu 🤷🏻♀️