NGfairytale Ftshn cok tesekkur ederim canim evet genetik.testimizi alalim sana sorularim olucak. Eger rahatsiz etmitorymsa
EdaNurrrr Flyderndkk benmde gcmis gebeligm we kurtajm war doktor rahim filmi istedi bndende siz yaptrdnz mi acaba
Flyderndkk EdaNurrrr evet yaptırdım bu ay. Bir sıkıntı yok rahim ve tüplerde. Doktor istediyse mutlaka sizde çektirin
Rengipinar Ftshn 2 düşük yaptm heterozigot pıhtım var rahim filmi uyutulunca basit 1 hafta ilişki onermiyor sonra 6 ay korunmasız ilişki veyor kan sulandırıcıyı bırakma sakın devamlı kullan şimdi tüp bebek yaptm benim olmadı senin inşallah sonrasındaolur
Ftshn Rengipinar aynen bana da öyle söyledi doktorum. Artık bundan sonrası hayırlısı deyip akışına bırakacağım corasprin asla bırakmam
Rengipinar Ftshn bırakmaa gebe kalınca da iğneye başlamaları lazım inşallah en kısa zamanda gönlünden geçen olur 🙏🏼