Ftshn 3 kez kalp durmasından kürtaj oldum 2 sene içinde oldu hepsi 1 de kimyasal doktor değiştim iğne aspirine rağmen oldu cnki oda film çekil dedi filmde rahmim T şekli cıktı darmış ameliyat oldum kolaydı genişletildi meğer se yer yokmuş tutunsun diye o kdr dar mis ramazanda korunma bıraktım kasımda ameliyat oldum cunki geçen ay kimyasal yaşadım gene uzuldum açıkçası bu ay da olmaz ise doktora gitcem adetim düzenli hormonlar güzeldi en son artık kötü şey yaşamayız başka tedaviler var onun için başka doktor buldum ona gtcem