Normalde rakipsiz de olsanız acil servisten doğum için girdiğinizde kabul oluyor ama bazen dogumhaneler de yer olmuyor o zaman mecburen Şevket Yılmaz’a gönderiliyor, sancı odaları tek kişilik yanınızda doğum başlayana kadar refakatçi oluyor doğum sırasında çıkartılıyor servise çıkınca yine sizin yanınızda kalıyor. Akşam ziyaretçi saati 7de bir kişi 10 dk. Covidden dolayı.. ebeler hemşireler aslında yardımcı olmak için seferberler ama o biraz bize de bağlı çok fazla naz niyaz onları da bezdiriyor :) Ama tabi frekansı uymayinca insanın ne yapsa size ters gelir. Özel hastanelerde ki gibi ilgi yok belki ama kesinlikle işinin ehli insanlar ondan eminim.