Ayyucenefes Birazdan tam 38+0 olacak akşamları sancım olunca korkutuyor beni sizde aynı şeyleri yaşıyormusunuz sabah sorun yok akşam olunca tedirgin oluyorum kendimi kasıyorum istemsizce sonrada kendi halime gülüyorum 😂😂
Hatce06 Ayyucenefes heyecandan oluyordur😂Banada biraz agrı girsin Doğum yapcam sanıyorum ama bebeğim resmen benimle oynuyor sürekli yalancı sancı ile uğraşıyorum 😂 İçerde canı sıkıldı herhalde oyun oynamak istiyor çık dışarıda oynayalım diyorum çıkmıyor da 😂
Ayyucenefes Hatce06 yaa umarım aniden olmaz diyorum artık doktorda kontrolde iken olur inş 😂😂 böyle beklemek çok zor tecrübeli olduğumuz bir konuda değil ki ilk deneyim nihayetinde allahım umarım yarın sabah doğururum yoksa böyle bi akşam kalpten gidicem 😂😂😂
NurKaradmn Hatce06 44💞👶 Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin bir avazda doğuralım inşallah sağlıcakla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🙏☺