Alparslaninannesii aynen öyle sağlık ocağında bakmıyorlar öyle erken olunca adet 10 falan geçiyor öyle bakıyorlar ben 15 gün geçti test yaptım gerçi bir çok kez test yaptım sonuç alamadım sonunda uymadığım bir zamanda yaptım pozitif sonuç çıktı direk özele gittim hamile olduğumu öğrendim 4 haftalık öyle sende az biraz bekle özele git sağlık ocağıyla uğraşma zaman kaybı