Minigim24 Selin12- prilam kullanıyor musunuz ? Ben ilk defa dün akşam başladım da gece aşırı bulantım oldu içtikten sonra sizdede öyle mi acaba
Selin12- Minigim24 ben prilam kullandım ama bana fayda etmedi ben zofer bile kullandım ama o bile kesmedi mide bulantimi tek care hastaneye gitmekte buldum iki günde bir serum taktirdim
Minigim24 Selin12- yaa çok geçmiş olsun gece baya kötüydü bulantıdan uyuyamadım insallah benimde öyle değildir
ZZeynepP1903 Benim 15 hafta oldu hala yediğim yemekleri çıkarıyorum bende ne zaman geçecek diye beklemedeyim 😩
Selin12- Minigim24 inşallah bir an önce geçer benim hafiflemeye başladı şuan 14+2 haftalık olduk hastaneye gitmeyi bıraktım şuan meyve yiyebiliyorum
Annelikk Aytentolga biz 18 haftalık olduk ama o zamanlar benimde öyleydi günde 10kere falan kusuyordum hiçbir şey yiyemiyordum doktorum prilam verdi bulantı ilacı hala içiyorum. İçmediğim zaman yine aynıyım😒
Annelikk Aytentolga eşim artık korkuyordu birşey olucak diye. Baya kötüydüm kahvaltı yapıyordum kusuyordum ama inatla bir daha yiyiyordum yine kusuyordum 😂 şuan prilam kullanıyorum ve aşırı rahatım
Selin12- Aytentolga bende yemek yiyemiyorum maalesef kaşar peyniri yiyin pestil yiyin ben meyve yiyorum ve şuan sadece meyve ve pestil kaşar peyniri yiyorum bunları yiyebiliyorum
Eylul2797_ Aytentolga bende 9+2 benimde asırı var 5 haftalık Ken basladı hala tam gaz devam ediyor ne yapsam fayda etmiyor gececek gibide degil sürekli yerlerdeyim saat 14.00dan sonra bisey yemiyorum yiyemiyorum Allah yardımcımız olsun cok zor gercekten😪
Merve_0109 Aytentolga Ben 16 hafta sürdü kimisi hiç çekmiyor rahat sürüyor kimisi doğuma kadar çekiyor beli değil yani