Aytentolga
Ben 23cü haftanın içindeyim, tam gaz devam ediyor hala🥺Herkesin bünyesine göre değişiyor bence. Bende artık kansızlık sa başlıyor yiyememekden dolayı. Mecbur ediyorum kendimi ama çok tiksiniyorum ya da istemiyorum. Mecbur olduğumu bilmesem gün içinde sadece suyla yaşaya bilirim. Bazı insanlarda son haftalara kadar böyle oluyormuş 🥺