Edda112 SerpilEsra ne güzel keşke bizde uyusak özellikle geceleri artıyor benimkinin hareketleri de sabaha kadar uyumuyor resmen 😂 gündüz hissediyorsan problem yoktur 🥰
Ar2020 lentil 55 le hamilelik başladı 65 deyim şuan ama dr normal dedi boyun var şiş durmuyorsun dedi 5 kilo daha sınır verdi 😍
lentil Ar2020 hemde zayf başlamanın avantajı galiba. Kaldı 13 haftamız hayrlısıyla bitirelm bakalm. Boyun kaç?
Ar2020 Benim de uyku terse döndü 😂 bir de tekmeleri bazen pıt pıt şeklinde oluyor sizde de oluyor mu ?
Ar2020 Benim ön hazırlık kısmı var geçen sene de 30 haftalık ölü doğum yaptım bu sebepten başlamak istemedim etrafım kalabalık doğuma bir hafta bile kalsa yetişir yıkaması ütülemesi kolay sağlıklı olsun herşeyi tam olmasın çok sorun değil ben kucağıma alana kadar da bu gerginlikle yaşayacağım için hemen herşeyi almak istemiyorum virüsden dolayı biryere çıkamıyorum o yüzden herşey netten olacak yorgunluk olmaz 👍
Ar2020 lentil 1.70 boyum var yapı olarak da zayıfım ama gerçekten büyük avantaj eşim hergün ne kadar kaldı diye soruyor acaba bütün babalar mı böyle 😍 biz 38 de doğum yapacağız inşlhhh sezeryan ve aşkım ilerde çok şükür gelişimi o yüzden ama zaman geçmiyor yaaaa
lentil Ar2020 evet evet kesnlkle tüm babalar öyle doğsun da sevelim artık yeter diyor benm eşim de :)) sizin daha da az kalmş 38 se
lentil Edda112 diyetisyenle mi başladınz yoksa bünyeniz mi kilo almaya müsait değil. Ne güzel çok almadan devam etmek
Ar2020 lentil iyi ya tek kendi kocam sanıyordum 😍😍 oğlum da eşimin sesini duyunca daha fazla haraket ediyor
Edda112 lentil Hayır kendim dikkat etmeye çalışıyorum aksine kilo almaya müsait bir yapım var maalesef 🙄 22. Haftaya kadar 1 kilo almıştım.22 27 hafta arası da 2 kilo almışım artık hızlandı kilo alımı. Hamileyim diye canımın her istediğini yemiyorum ekmek az tüketiyorum. Dondurmayla başım dertte şu sıralar ona dur diyemiyorum 😆
lentil Edda112 hemde kendi kendinize ne kadar güzel. Bende yavaş ilerlerken karpuz sezonu açıldı ve benm için işler değişti :)
Didemmmmm Ar2020 bende 24+5im geçen hafta yavaş yavaş başladım. Odasını boyattık, takımı beğendik sipariş vereceğim. Tulum, zıbın, biberon, emzik,babynest,battaniye aldım. Araba setini de araştırdım . Onu da alacağım
Mellisssa Ben mi aceleciyim acaba 🙈26 haftalıgım ve bi çoook seyini aldım bitti sayılır bence kesinlkle son ana bırakmayın ben şimdiden iyi ki almısım diyorm
Ar2020 Mellisssa benim ön hazırlık kısmı tamam zaten sadece iki üç tane tulum ve iç giyim alsam bitiyor diyebilirim yani dediğim gibi çıkıp mağaza mağaza gezemiyoeuz malumm bir ay sonra da olsa netten alacağım birşey değişmiyor benim adıma ama tabi ki hazırlık bitmesi de iyi sizin için