Ar2020 Haftalar burada mısınız? Neler yapıyorsunuz alışverişe başladınız mı? ben 32. de falan başlarım sizce geç mi?
Edda112 Ar2020 Bebeğin ihtiyaçlarını bitirdim ben kendi ihtiyaçlarım kaldı ☺️ bence sizde o kadar geç kalmayın.
02112017 Ar2020 geç bence hattta baya geç ben 20 lerde başladım hala eksiğim var daha alacaksın ütüleyeceksin valiz hazırla falan filan 30 dan sonra çok ağırlaşmaya ve çabuk yorulmaya başlıyorsun bence bekleme git şimdiden al canım
Leylaleilaa Haftada olan ben bir hastane çıkışı aldım bile dayanamadım 😂 Gördüğüm her şeyi alasım geliyor aslında
Edda112 27 haftalık anneler ne kadar kilo aldınız neler yapıyorsunuz uyku problemi başladı bende iki üç gündür 😏
lentil Edda112 bende çok kaliteli bir uyku uyuyamıyorm geceleri bir kaç gündür. Bundan dolayı tekrar gündüz uykuları başladı. 57 ile hamile kaldım şimdi 63.5🙈 biraz hızlı gitti kilo galiba.sen kaç kilo aldn
SerpilEsra Edda112 4 kilo almistm en son. Tedirgin oldugum tek konu geceleri kizimin hareketini hicbir sekilde hissetmiyorum. Uykum agir basiyor galiba daha once uyandirirdi uyutmazdi gunduz sorun yok ama oynuyor anlamadm
Hilal-95 Ar2020 26 haftadayım bitirdım nerdeyse ☺️ Yavas yavas aldım beşik felan da sipariş ettık zaten 1 ayda gelır dediler iyikide almışım anca toparlarım daha yıkanıcak ütü felan 🥰
Mavi34 Ar2020 bende bugün 27 oldum. Biraz bu günlerde.zorlaniyirum şişlikler oluyor. Baya bir halsizlik var. Alışveriş için ufak tefek azınınlar muslin örtüler mendiller felan aldım. Bebek arabası aldım. Önümüzdeki 2 3 hafta icin de herşeyi tamamlamak istiyorum sonra agirlasip dolasamayabilirim
Kubbbraa Haftaya girdik hala ortalıkta bisi yok iki hafta sonra tatile gidip gelcem 10 gün kadar gelince önce bebeginkileri sonrada evin temizliğini halledecek dip köşe dolap baza hali koltuk Allah ne verdiyse artık
EczSinemltnlk Ar2020 26+3′teyim. Fuzuliye kaçmayan bir liste yaptım,önümüzdeki hafta başlıyoruz 🤗 bir de kış bebeği olacağı için bizim minikler evvelden tamamlamak istesekte en azından (giyim konusunu) hepsini temin edemeyecektik😊 Sizde bu haftanızdan sonra yavaş yavaş başlarsınız ☺️
Afracim Ar2020 birazcık geç canım ya eksikler asla bitmiyor sürekli bi yenisi ben çoğu şeyi aldım ama hala eksik var bende 28.deyim 🙈
Selinbati Ar2020 ben 30+2 deyiz bebeğimin bütün ihtiyaclarini bitirdim bi kendim için Bi kaç bisey kaldı ben erken başladım çünkü erken doğum riskim var
lentil Ar2020 selamlarr bende 27+2. Ben sadece kıyafetleri aldım şimdilik. Bir daha alışverişte bakım ürünlerini alırım. Bir sonrakinde elektronik alırım sonrada kendime alırm galiba :))) sadece kıyafetler için gittiğimizde bile 4 saat geçirmişiz e bebekte
Ar2020 lentil 55 le hamilelik başladı 65 deyim şuan ama dr normal dedi boyun var şiş durmuyorsun dedi 5 kilo daha sınır verdi 😍
muges44 26+5 🙋🏻♀️ Bende ufaktan hastane çıkışları, mendiller, battaniyeler filan aldım..Epeyde eksiğimiz var çok geciktirmeyi düşünmüyorum🙂🌸
SerpilEsra Ar2020 26+1 27 haftanin ilk günü👼 benim cogu seyim hazir besigimiz haricinde erken gelecek kucuk kiz
Edda112 SerpilEsra ne güzel keşke bizde uyusak özellikle geceleri artıyor benimkinin hareketleri de sabaha kadar uyumuyor resmen 😂 gündüz hissediyorsan problem yoktur 🥰
dertist Ar2020 benden tavsiye sona birakma 29 haftalik oldum agirlastim simdiden ben alisverisimi 22 haftalikken bitirmistim