Eylem_kaya07 42-AySe-07 ya çok sevindim kuzum 🌸 Allah analı babalı büyütsün inşallah 💜 öp yerime minik kuşu❣️ Amin canım inşallah 🙏 ağrın çok var mı nasıl geçti
42-AySe-07 Eylem_kaya07 Allah razı olsun canım benim, ağrım yok da arada bir sancı giriyor o kötü oluyor doğum sancısı gibi 🤦
Eylem_kaya07 42-AySe-07 geçer inşallah ya bir iki güne yavaştan toparlanirsin inşallah❤️🙏 doktorla ebeler nasıldı memnun kaldın mı?
Eylem_kaya07 42-AySe-07 Yok canım ya ne gelen var ne giden bugün,40 hafta oldu . Dün sabahtan sancım vardı akşama kadar sürdü,8 dakikada bir geliyordu acile geldim. açılma 0 sancı az çıktı eve geldim 3 gün içinde doğuramazsan gel dedi acile
42-AySe-07 Eylem_kaya07 Hayırlısı olsun kuzum inşallah çok moralini bozmak istemem ama ilk bebeğimde benim de öyle olmuştu suni sancı çektim 2 gün yine açılma olmadı sezaryene alınmıştım
Eylem_kaya07 42-AySe-07 iki gün suni sancı mı çektin? Hiç açılma oldu mu ? Kaç haftalıkken verildi suni.
42-AySe-07 Eylem_kaya07 2 gün çektim canım ilk gün 3cm açıklık vardı yatış yapıp suni verdi hiç ilerleme olmadı 38+2ydi
Eylem_kaya07 42-AySe-07 ay ben sezeryandan korkuyorum 🤦 inşallah açılma olurda gerek kalmaz suniye falan
Eylem_kaya07 42-AySe-07 yok birtanem hala aynıyım evdeyim yarın acile gidecem cumartesi günü doktor dedi 3 gün içinde doğuramazsan gel 3 gün sonra dedi yarın 3 gün oluyor arada sancı giriyor ama dakika tutamıyorum bugün çok dengesiz oluyor sancılar dakikaları
42-AySe-07 Eylem_kaya07 Çok şükür canım da bugün geceyi hastanede geçirdik sarılığımız var inşallah biran önce taburcu oluruz yatak falan yok sezaryende olunca tutuldu her tarafım 🤦