Cankuzusu ben kandaki dna oranı düştükçe testin güvenilirliği de düşüyor diye biliyorum, ne kadar çok veri alırsa o kadar doğru sonuç üretir. Testin tekrarını isteyin mutlaka, Allah korusun inşallah hiç bir şey yoktur da sağlıkla sıhhatle kavuşursunuz bebeğinize. Bir de ek olarak doktorunuz perinatolog değilse iyi bir perinatolog bulup ona da muayene olun derim onlar riskleri ultrasondan normal bir doktora göre daha iyi yorumluyorlar.