depsizoo Öncelikle gözün aydın olsun doğurmuşsun☺️bizim sarılık 16 ateşi de 38° çıktı.Pazar günü yatışı verildi 4 günlük kızımın. Yatıştan 2 gün sonra değerleri düzelmişti ama hızlı kilo kaybettiği için toparlayıp vericez dedi doktor.bugün emzirme eğitimi vericekler haftasonu da taburcu edicekler.Toplam 1 hafta kalmış olacak kızım.