depsizoo çok iyi anlıyorum seni bende sizin gibi olmuştum hastaneden imar çıkmaz ertesi gün direk hasrete yatırıldı yavrum . İlk defa böyle sarılık gördüm uykulu .uyanması çok zordu .sarılık ne kadar artarsa uyanması o kadar zorlasiyormus . İlk gözlerden başlıyormuş sarılık en son gözlerde bitiyor Muş . Merak etme yeterki sarılığı geçsin iki gün bile kalın . Ama mamada verin çünkü biz öyle atlattık iyiki mama vermişim . Çünkü sarılık açlıktan oluyormuş ilk mememi emdiriyordum sonra hemşire mama veriyordu onuda veriyordum .hastaneden çıktığımızda evrede aynısını yapmaya çalıştım .