Nuriye41- bak canım başımdan geçenleri yazıyorum karar senin . Benim de 29. Haftam da suyun sınırda olduğu söylenildi acil yatış yaptırıldı neye uğradığımı şaşırdım rutin kontrol sırasında söylenildi(devlet hastanesi). 1 hafta kadar kaldım hastanede sonra kendi isteğimle çıktım kendi özeldeki doktoruma gittim suyun evet sınırda ama aşırı aşırı da az değil bebek hareketlerini kontrol et hafta da 2 kez gel yeterli demişti. Hem devlete hem kendi doktoruma gittim 32. Haftam da devletteki beni yine yatırdı çocuk ölebilir sen ölebilirsin falan diye korktuk yatışı kabul ettim yattım 34. Haftama kadar sadece nst ve ultrason takibi yapıldı her gün.36. Hafta da sezeryanla alacaklardı. Sonra bir gün acaba dedim akıntım oluyor su mu bu dedim doktora söyledim o da geldi alttan muane etti .Su değil dedi. Muane ettikten sonra sancım başladı ama 4 dakika da 1. Nst sancım çıkınca hemen doğumhaneye aldılar haftam küçük olduğu için sadece takip edecez amacımız doğum değil dediler ama her ne hikmetse saat başı 40 dakika da 1 alttan muane ettiler bebeğimin suyu az dedim o gelen su değil dediler ama nasıl sancı çekiyorum açıklık 1 cm iken muane ede ede 3 ettiler bu muane tam 12 saat boyunca devam etti gelen muane etti giden muane etti , kendi sancınla ve açıklığında doğum olursa olur bekleyecez dediler suyumun geldiği alalen belli turnusol pedde de renk değişti ama o su değil dediler bende eşimin imzasıyla ordan çıkıp doç.dr olan bir hastaneye gittim kendi özeldeki doktorumun yönlendirmesiyle doktor muane etti suyum sınırda olduğu için yatış yapıldı falan diye anlattım doktor suyun az falan değil evet çok fazla değil ama az da değil demişti sonra o da muane etti ve evet suyun ne yazık ki geliyor ve acilen sezeryana almamız lazım dedi 34 haftalık sezeryan oldum .Çok şükür bebeğim iyi ama lütfen özelde de tek doktora gitme , devlette asistan doktorlar tam anlamıyorlar. Aynı hastane de ki 2 doktordan birisi beni suyum az diye yatırdı ertesi gün vizitteki hayır yeterli suyun deyip taburcu etti. Hepsi ayrı bir dünya