Mavibeyaz25 banada detaylıda Dr suyun sınırdan aşağı değil ama olması gerekendende az dedi.havuc ve armut suyu önerdi araştırdım 4-5gun suyunu sıkıp içtim çünkü fazlasıda zararmis şeker hastalığı yapıyormuş.Kendi doktoruma gittim resmen azarladı beni,bebegin suyunda değişiklik olmamış.Günde 3litre normal su tüket dedi.Haftaya beni beklio kontrole korkudan çok su içiyorum inşallah artmıştır suyum.