ervaarin2017 zana zona gib. Deri hastaligi var ya. Roni xaha guzel
Digerinde ise arden guzel.
Bide ikiside degisik isim olmus cok yapay gelmedi mi size de? Hani boyle degisik isim koyucam diye yirtinmis gibi olmus.. bence abarti ve yapay zorlama duruyor bu kadari. Tabi benim fikrim. Sadece Roni yada arden koyun bence.