akgunbirsen Yazdıklarınıza göre doğum başlangıcı gibi. Umarım değildir biraz erken az daha dayanır inşallah
Hamileanne0 Ada_omertoprak2116 ayy hemen gidin beklemeyin bende sizin gibiydim nst de sancılarım çıktı tedbir amaclı iğne vuruldum bekliyorum
Ada_omertoprak2116 Hamileanne0 Banada serum taktılar şimdi iyiyim çok şükür geçmiş olsun canım sanada
Ada_omertoprak2116 Hahahh12 bütün geceyi hastanede geçirdik çok şükür bı sorun yok çatı muayenesi yapıldı biraz önce eve geldik nst ye girdik herşey normal çıktı açılma yok dedi doktor
Ada_omertoprak2116 Hepinizden Allah razı olsun arkadaşlar şimdi daha iyiyim çatı muayenesi yapıldı nst ye girdik herşey normal çıktı açılma yok dedi doktor serum taktılar sabaha kadar gözlem altında tuttular şuan daha iyiyim 🙏
Aleynanin_annesi34 Çok sevindim bende tam yazacaktım vallahi yorumları okuyunca çok mutlu oldum sanırım kuzun birazcık annesini korkutmak istemiş💓