Slcnslcn Saliha0335 doktor farklıdır belki yada onla ters düştüler bilmiyorum. Sen memnun kldysan sorun yok. Hepimize saglikli bebisler ins.🙏
Saliha0335 Slcnslcn çiğdem di doktorun adı dediğim gibi onca riske rağmen bebeğin iyi olması moral veriyor inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım aminnnn
Slcnslcn nrcnmrt aynn cnm. mavi hastane arastrma hastanesi zaten. Kafana neresi yatarsa oraya yaptırırsn.
KlncA Merhaba kızlar Afyon'lu değilim ama Afyon geliniyim eşimin ailesi orada yarı memleketim sayılır 🤗 Bayramda orada olacağım sizce arefe günü devlet hastaneleri açık olur mu ? Gitsem bebeğimi görsem 4 haftadır görmüyor olacam bayram araya girsin istemiyorum 🙁 Bir de devlette kime randevu alayım tavsiyeniz var mı acaba
Tugceulusoy nrcnmrt e bebek, breeze, civil var park Afyon’da ama maddi durumun el vermiyorsa çarşıda Aziz bebe tuana bebe var canım 😊