nrcnmrt canım inan bana pek bilgim yok arkadaşım vesilesiyle mehmet yılmazer e gittim iyikide gitmişim bu haftama kadar hiç tahlil yapılmadı bana park hayat hastanesinde ismail tekere gidiyordum aslında ondan da memnunum benim seklajımı ismail bey yaptı mehmet beyde dikişleri aşağıda buldu gerçi ama ismail bey çok konuşmuyor erken doğum riskin var dedi gerisi yok ne yapmamız lazım ne kullanmam lazım bişey demedi en son tetanoz aşısı muhabbetti başka doktora gitmeme sebep oldu öylelikle mehmet yılmazer gidiyorum şimdilik memnunum biraz fazla tahlil yaptırıyor bide riskli gebelik olunca bişey atlamamaya özen gösteriyor bide herşeyi açıkça söylüyor buda beni korkutuyor aslında ama en azından bilgilendiriyor 2hafta önce arkadaşım doğum yaptı normal doğum birde özel oda olursa 700 dedi özel oda olmazsa 610 dedi sezaryen için fiyat nedir bilmiyorum
Doktor bana en azından 27haftaya ulaşalım bebekte 1kilo olsun en azından dedi erken doğum olursa bebeğin yaşama şansı biraz daha olur dedi ezanlar vakti rabbim herkese yardım etsin sağlıkla kavuşalım vaktinde kucağımıza alalım inşallah