afyn ben gulengul hanimdan cok memnunum. Cok ilgili ve anlayışlı olmasi beni rahatlatio Bide normal dogum taraftari. Hamilelik oncesindede ona gidiodm baska hic doktor gtmedm dogumuda onla yaparım ins bi sorun cikmazsa. Siz hangi doktordan en çok memnun kaldysanz onla devam edin. Surekli degstrmdk kafayi iice karistrio.