Miniklerim03 Merhaba anne adayları afyondan olan varmı hamilelik nasıl geciyo hangi hastane ve dr a gdiyosunuz ?
Reyooo Miniklerim03 38+1 olduk çok şükür. Daha önce park hayat seda kayman köseye gidiyordum ama sırf normal doğum yapmak için son iki haftadır devlete gidiyorum.
afyn Slcnslcn gülengül hanımdan memnun musunuz ben şimdiye kadar hasan şahiner ve gülengül hanıma gittim ama parkhayat hastanesinde kendi doktoru izinde olduğu için doğuma alınmayan birinin bebeğini kaybettiğini duydum yakınımdan. Sonrasında telekteki metin beye gittim bir kezde çok kararsızım. Hasan şahinerde yenilerde sezaryende bi bebeğin ayak kemiğini kırmış
Miniklerim03 Reyooo saglıcakla alın kucagınıza inş neden devlete gectinz peki sezeryanmı istiyodu diğer dr
Reyooo Slcnslcn amin inşallah canım sağolasın. Hepimiz bebişlerimizi sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah
Miniklerim03 Slcnslcn gülengül hanımı gayet iyi anlatıyolar bnde 32. Haftamdayım siz ? Ayrıca kızımız oluck inş szin bebişler ne olck
Reyooo Miniklerim03 Ya devlette sonuna kadar normal doğumu bekliyorlar ama özel hastaneler sezeryana daha ağırlık veriyorlar ve bunu burda bikaç kişiden duydum yani. En ufak bişey de hemen sezeryana alıyorlar bizlerde ne olduğunu anlamadığımız için hemen kabul ediyoruz. O yüzden doğum için devlet hastanesi tercih ettim.
Slcnslcn Miniklerim03 aynen bende cok memnunum doktorimdan. Tek sorun asiri yoğun olmasi. En geride olan benim o zmn 🙈 21+3deyim daha oğlum olacak nasipse. Kizinizin ismine karar verdnz mi
Miniklerim03 Slcnslcn zaman cok cabuk geciyo merak etmeyin ☺️Benim 2. Gebeliğim bu bir oglum var smdide kızım olck cok şükür ikisinide verdi Allahım🙏🏻Sizin ilkmi
Miniklerim03 Slcnslcn biz isimi bastan belirledik ogluma kayınpedern ismi konuldu kızımada kndi annemin adını koyucam biraz inat durumu var 😀ayşenaz olcak adı
Miniklerim03 Ermerve ilk gebeliğimde bnde hasan beye gdiyodum taki 7bucuk aylık olana kadar baslarda normal dogum taraftarı gözüküyo ama bna bebegin kafası büyük sezeryan yaparz demişti bnde normal istediğim için değiştrdim dr u 7 bucuk aydan sonra ve gttiğim dr öyle bişy olmadıgını söyledi normal yptım cok şükür. Gecen komsum dogum yptı hersey normlken kalp atısı hızlanıyo diye sezeryana almıs hasan bey son zamana kadar normal diyo ama sonrasını Allah bilir szinde inş normalden sezeryana döndürmez.
ozgeg_ Ermerve ben de hasan şahinere gidiyorum ve dediklerine katılıyorum. Hastalara yaklaşımı çok çok güzel şanslıyız😍🙏🏻
Miniklerim03 Slcnslcn inşallh cümlemizin yavrusu saglıckla dogsun büyüsün😊ilk cocuklar baska bi heycanlı oluyo tabi
Ermerve Miniklerim03 yaa su güne kadar giden tanıdıklarımın hepsini normal doğum yaptırdı ama nasip tabi 🤷♀️