Ayseee4238 Hilal_cskn38 bugün 34.haftamiz bitti çok şükür. Sen kaç haftaliksin hangi hastaneye gidiyosun
Hilal_cskn38 Ayseee4238 bende 31 haftalığım Acıbadem hastanesi Fatma Kutlusoy siz hangisine gıdıyosunuz
sumeyraballl [silindi] istemezsen yapmazlr canm kendi sancımı çekmek istiyorm dersen doktor birşey demez normal doğura bilirsn bu tamamen senin seçimine kalmış birşey
Ayseee4238 Hilal_cskn38 amin ins cumlemiz şuan pozisyonumuz normale uygun bakalım çatı muayenesinden sonra netleşecek ins senin