[silindi] öneri üzerine gitmiştik eşimle eşim dahi çok beğendi tane tane anlatıyor detaylı şekilde bakıyor çok güzel ilgileniyor baştan savmıyor ailemn yanına gidicem bursaya orda yaptırıcam muayne ücreti olarak test ücretleri olarak başka hastanelere gre daha iyi dha uygun sadece kadın doğum üzerine cihazları da çok kaliteli bebeği gösterirken herşeyi anlatıyor samimiyeti çk iyi hep dedim iyiki gitmişim takibi de çok güzel yapıyor doktorumdan memnunum😊 tavsiye ederim