Ah pko ahh bende polikistiğin babası var 😂
Hatta okadar fazla ki aşılama yaptırdığım dönemde ilk yumurta kontrolüme bütün kadın doğum asistanları gelmişti 🤣🤣
şuanda 14+4 olduk miniğimle. Hamile kaldığım ilk günden beri doktorumun önerisiyle aspirin kullanıyorum. Problem yok çok şükür