Ozseee1 benim ilk 3 ay düşük tehlikem vardı iğneler ilaçlar çok şükür Rabbimin izniyle 38+5 olduk çok az kaldı kan sulandırıcı iğne ve ilaç da kullandım ekstra olarak şimdi sadece vitamin ve kan ilaciyla devam ediyoruz Allah herkese kolay hamilelik ve doğum nasip etsin