balbocegimm bu gittiğim doktor bana öyle dedi nst ye gir önce sonra muayeneye gel dedi diğerleri hiç böyle söylemediydi ama bu doktor çok anlayışlı çok ilgili yüksel onaran adı bence muayene ye girmeden once nst ye girmek daha mantıklı geliyor nst sırası gelene kadar zaten bekliyorsun ilk muayene olup nst ye sonra girersen zaman kaybı bir de sonuç sırası alıp sıranın gelmesini bekleyip öyle gosteriyorsun bunda en azından muayenden önce girip hme nst yıl gösterip hem muayene olup çıkacaksın ne güzel randevusuz olanlar sıram geçer filan diye düşünmesin geçsin beş on dakika sonra yine cagrilirsiniz ya da içerden hemşire asistan çıkar muayene olmayan hastaları sırasıyla cagirirlar