Merhaba arkadaşlar. Ankara şehir Hastanesi’nde yakın zamanda doğum yapan oldu mu. Nasıl bı ortamları var. Benim ki büyük ihtimalle inşallah normal doğum ama. Nasip tabi. 38+1 deyim şimdi. Biraz anlatır mısınız. Doktorları felan nasıl. Biraz sancı çekip sonra bosverip sezeryanla alıyorlar mı yoksa akışına mi bırakıyorlar. Necati beye muayene oluyorum. Bugün kontrolüm vardı. 2 defa nst bağlandı. Beğenmedi bebeğin hareketlerini yatış verecekti. 3.nst iyi gelince geri gönderdi. Cuma tekrar gidecegim