Dolunay_ Tazeanne95 https://ty.gl/8qimfonmu Ben bundan aldım. Yıkadım makinada tüm parçalarını hiç bir şey olmadı sağlamca duruyor. Daha kullanmak nasip olmadı tabi ama genel olarak güzel bence. Çoğu yerden de baya uygun fiyata denk geliyor
Tazeanne95 Kafam şimdi baktım da gercekten çok kaliteli duruyor burdan alıcam sanırım çok teşekkürler 👍🏻💕
Sultankiz Tazeanne95 tasarımcı anne diye bi sayfa var ordan isim yazılı olarak baytaniyrsiyle babynest aldım çok kaliteli geldi öneririm
Gamzeee__ Tazeanne95 bimde halen var ben kendim yaptigim icin almadim arkadaslarim aldi memnunlar guzel diolar bi bak istersen az evvel gördüm yine bimde 3 tane vardi
Zehra9616 Tazeanne95 direkt babybest yaz instagrama kendi sayfasi var beb kardesime 11 parca almistim kampanya vardi 300 tlye inanilmaz kaliteli gelmisti
deryaa1903 DRYD bende bimden aldim daha kullanmadim ama kaliteli duruyor.acaba yıkaması nasil oluyor direk makinaya atsam bisey olurmu ki dogum yaklaşıyor yikamam lazım sen nasil temizliğini yaotin canim beybinestin
SerpilEsra deryaa1903 30 derece 15 dk attm ben kuruturken hicbir sekilde asmayin asagiya toplanmasin oldugu gibi birakin kurusun
gokcekocyigit07 Mom726272 ben geçen sene aldım ama takip et netten aktüel ürünlere bak ara sıra, oradan fotoğraflarını da görebilirsin 🤗
Mom726272 gokcekocyigit07 takip ediyorum ay haziran da geleni kaçırdım daha doğrusu bulamadım doğuma 2 aydan az kaldı doğmadan gelse bari 3 ayda bir geliyo diyolar ama
gokcekocyigit07 Mom726272 hic belli olmuyor bana tesadüfen denk geldi aldım, umarım size de denk gelir 😌
Mom726272 gokcekocyigit07 ay inşallah ilk gebeliğim de çok istiyordum almak nasip olmadı bu sefer alcam
gokcekocyigit07 Mom726272 diğer kızımda aldım bende onda kullanmak nasip olmadı, her şeyi kardeşine kaldı yavrumun, kısmetse bu kızımda kullanacağım, sağlıkla gelsinler de her şey olur 🤗
Tulaytemurxx Tazeanne95 Yere koyulup cocuk ustunde yatıcka bek markaya önem vermiyorum şahsen bime gelmisti ordan aldım gayet iyi yastigi da var 🤭