Mrsust benim nisan geldiği zMnn hemenn sancılarım artiyor iki hamileligimde bu sekilde oldu kizimda sbaah geldi doktora gittim 3 cm acilma yatisim yapıldı öğleden sonra dogum oldu oglumda aksm ustu nisan lekemm geldii bu sefer hemen hastaneye gitmedim evde sancilarim artti 11 dogru hastanedeydim işlemlerim vs yatisim derken 1 de kucagima aldim benim de suan tek taktigim sey kasik bel agriis varr nisan hic bişey yok sancim artarmi nasil ilerler suyum sizinti seklinde gelse anlarmiymm onun emdisesini yasiyorum