Benimde bel ağrısi adet sancisi gibi kasik ağrılarım artti birde akintim da artti dun nst sancim çıktı duzensizdi eli kulaginda galiba benim daha önce nisanim gelmisti pesine sancilarim baslamisti simdi nisan gelmeden mi gelecek ne etcek bu kızcem bilmiyorum 😅