Cemileersin ben ikisini ye yaşadım ikisi de ayrı ayrı zorluk daydı buda sezeryan olcak ama serviste gözlemlediğim bir şey var piskoloji gerçekten çok önemli kendi bıçak derdine ameliyat derdine düşen hastalarda daha çok ağrı vs oluyor ama kafa rahat evladıma kavusma anı düşüncesi ile giren anneler daha pozitif oluyor herkesin bünyesi ağrı eşiği faklı umarım hakkında hayırlısı olur ve evladını sağlıcakla çok canın yanmadan alırsın kucağına :))