Merhaba Bilecik devlet hastanesini asla önermem, doktor olarak Nuray hanım var ama sıra bulmak imkansız gibi birşey zaten. İlgili bi doktor ben 1 kere gittim ama randevu saatinin çok geç alınması aşırı kalabalık olması vb sebeplerden dolayı Eskişehir’de devam ediyorum takibime. Doğumdan sonra yanınıza kimseyi almıyorlar pandemden dolayıymış hemşireler ilgileniyormuş falan yani saçmalık tam. Durumunuz varsa özele gidin burda hiç rezillik çekmeyin derim. Yeni bir doktor gelmiş Merve Işık yani gideceksenizde Nuray hanım ve ikisini tercih edin. Bir de Ahmet var bey bile demek istemiyorum asla asla ve asla gitmeyin derim