BBabyy bizim kurumda bir arkadaş defalarca kez almıştı halbuki, ben de hevesleniyordum. Doğum iznim bitince bir süre heyet raporu sonra da ücretsiz izin alırım diye düşünüyordum 1 ya da 1.5 yaşına kadar gitmeyi düşünmüyorum ama tabi ne olur bilemiyorum 😒