Yarından sonra 32. Haftam doluyor. Çalışabilir Raporu alacağım. 32den 37. haftaya kadar çalışmayı planlıyordum. Doğumdan sonraya iznimi aktarmayı düşünüyordum. Fakat eğitim sektöründe kolejde çalışıyorum. 6 eylülde okullar açılacak ve burası çok kalabalık olacak. Kendimi ve bebeğimi riske atmamak için 6 eylülde izne ayrılsam bu sefer iznim çok azalmış bebeğimle geçireceğim gün azalmış olacak. Bir yandan da sağlık tabii ki ve en önemlisi. Ne yapsam bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız? Şuanki delta varyant hamileleri çok fazla etkiliyor.