Merhaba , ben tecrübelerine güvenerek devlette doğum yapmayı düşünüyorum. Acaba hijyenik konularda , davranışta falan nasıllar bilgi verir misiniz. ?? Herkes özelde yapıyor çok şükür durumum var özele gidebilirim ama özellerde hep para daha çok verilsin diye bişeyler çıkarıyorlar bi kaç tanıdığımda şahit oldum. Beni biraz soğuttular.