esmerrmm âmin canim benim inşallah sıkma canını. Korkma birşey olmaz 🙏🏼 her gebelikde her hamile kadının kanunda düşüklük oluyor içini ferah tut eğer varsa ilacin devam et kullanmaya randevu tarihinde de doktoruna danışırsın balim sağlık ocağın yakinsa oraya da gidebilirsin 🌸hayırlısı ile gelsin miniginn❤