esmerrmm değeri yükseltmek lazım size şöyle dokunur bu iş kan düşük normal doğum olsa sezaryen olsa kan kaybı oluyor. Kan değeri düşük olduğundan siz çok halsiz kalabilirsiniz ve toparlanma süreci uzayabilir. Bu sebeple en uygun olduğunuz zaman doktora danışıp tedavi 1 ay boyunca efektif bir şekilde uygulayabilirsiniz. Bu sizin için önemli, bebek zaten gerekli her şeyi sizden alıyor. Geçmiş olsun ❤️🩹