Pati Kubraa43 benimde kese etrafında kan pıhtısı vardı gecti çok şükür seninde gecer korkma inşallah.Benimde ⅘ hsftalıktı şimdi şükür 13+4 gunluğum.Sadece dikkat et agır kaldırma yat dinlen hep.☺️