Geçmiş olsun benimde kese dışı kanama alanım vardı, aylarca da yoğun regl kanaması oldu, sürekli yattım, sürekli serum yedim ama şükürler olsun bebek büyüdükçe geçti, endişe etme, ilaçlarını kullan, stres yapma, sadece dinlen, önemli olan bebeğin iyi olması, Allah’ın izniyle geçiyor korkma 🤗