Elifnaz4133 Caglaluna bulantıları saymazsak iyiyim çok şükür sıcaklar çokk zorluyor sadece. Alışveriş işinin yüzde 80i bitirdim bu hafta. Kış gelmeden geze geze yapmak istedim 🤗
Caglaluna Elifnaz4133 aaa hiç o açıdan düşünmemiştim. Kış gelmeden halletmek de mantıklıymış. Güzel günlerde kullanmak nasip olsun 🥰
RHMYT Caglaluna yorgunum ya. Hemen uykum geliyor. Ama şükür çok bulantı kusma olmadı. İkinci bebek olacağı için alışveriş konusunda rahatım ya. Zaten çoğu şey var. Kıyafet ve bakım ürünleri yenilenecek. Onları da abartmayi düşünmüyorum.
Caglaluna RHMYT ikinci çocuk çok rahat oluyo diyo herkes evet. Şanslısınız. Kıyafet bence de abartılmamalı. Zaten o kadar çok hediye kıyafet geliyor ki. Dolap dolup taşıyor sonra
Elifnaz4133 Caglaluna amin inşallah 🙏🏻 e bebekte 21 ile 27tl arası tulumlar var 03 ile 0 6 ay arasında pek bir boy farkı yok tükenmeden alın bence
DilaraKum Caglaluna yaaa bende şimdi onu soracaktım sanki 6 aylik gibi bir karnım var şuan inanılmaz şişiyor karnım 😅
Caglaluna DilaraKum evet ben de öyle. Ama sabah normal uyanıyorum kahvaltıyı yapar yapmaz bi şişiyorum var yaa 😂
DilaraKum Caglaluna al benden de o kadar şuan tam sevmedik bir göbek var 😂😂ama bebek değil baya göbek hahaha