Zeysezer Caglaluna baş ağrısı mide bulantısıyla geçiyo azalsa da bitmiş değil karnım kaşınmaya başladı lierac kullanmaya başladım hafif kasık ağrım var bir haftadır doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi büyümeden dolayı herhalde ☺️
Yamacin-Annesi Caglaluna Bi tek mide bulantılarım kaldı inşallah oda geçer kusma olmasa çok guzel gidiyor
Elifnaz4133 Caglaluna bulantıları saymazsak iyiyim çok şükür sıcaklar çokk zorluyor sadece. Alışveriş işinin yüzde 80i bitirdim bu hafta. Kış gelmeden geze geze yapmak istedim 🤗
Caglaluna elaweannesi benim de öyle uyku hali var sadece, hiçbir şey yapasım yok 🥰 bebişler sağlıklı olsunlar hep inşallah 🌸
Gizemin-minnakI @Caglaluna çok şükür iyim ben de hava sıcak olunca beni basıyolar😂 tahammül edemiyorum sıcağa . Siz nasılsınız ? alışveriş yapmaya başlayan var mi aranızda 😂 ben henüz bir şey almadım da yani tek değilim umarım 😂😂😊
Caglaluna Gizemin-minnakI ben trabzondayım burda üşümeye bile başladık çorapla falan yatıyorum 😂 kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum belirtilerim baya azaldı. Alışveriş yapmadım ben dee yalnız değilsin 🥰🥰😅
Caglaluna Zeysezer aaa benim de göbüşüm kaşınıyo lierac sipariş verdim geliyo yolda o gelene kadar elimde uni mom çatlak önleyici yağ var onu sürüyorum🥰 inşallah diğer belirtileriniz de hayırlısıyla geçer 🥰
Gizemin-minnakI @minnakanneeee ama öyle de zor olmaz mı. Ben yavaştan başlıcam. Bence son 2 ay ev temizliği bebek kıyafeti tıkamakta yerleştlirme dışında bir şey yapamam .
Caglaluna Gizemin-minnakI aslında mantıklı azar azar almak. Ama ben bi 20. Haftayı bekliyorum neden bilmiyorum da kendime öyle hedef koydum 😂😂
Gizemin-minnakI @Caglaluna bende 16😂😂 ben yapardım da annem uğursuzluk getirir diye aldırtmadı bana 😂 bende anneciğimi kırmadım😂
m_seda41 17.haftayim bulantım hâlâ devam, hâlâ yemek yapamıyorum.belki yapan olursa biraz tadiyorum.hiç beslenemiyorum, hâlâ kusmalar devam.Cok canım sıkkın.Esimle aynı sofrada oturamiyorum, onun yediklerinin kokusu hâlâ berbat geliyor