minikbirii_20 ben bıraktıysam herkes bırakır. Sigarasız yaşayamam sanıyordum, günde 1 paket içiyordum hamile olduğumu öğrendiğim anda bıraktım. İnşallah sizlere de nasip olur. Bırakamam diye bişey yok inanın. Halam kuzenime hamileyken sigara içiyordu ve bebeği hastalandı, doğar doğmaz küveze aldılar. Bebeğine dokunamadı bile. Belki bu süreci bildiğim için kararlıydım bilmiyorum ama siz de bırakabilirsiniz emin olun.