Kızlar gerçekten ben bırakmıyorum diye birsey yok. Ben sigarayı yiyordum resmen okadar çok iciyordumki hamileligimi öğrendim kestim attım bebegimden önemlimi Rabbım bize ne güzel bir hediye vermiş onu zehirlemeye değer mi valla ben sigarayı bıraktıysam eğer herkes bırakır eminim sizlerde de o irade var bırakırsınız inşallah kendinize güvenin. Ama kendinizi strese sokmadan bırakmaya çalışın. İlk 3 gun çok zorlayacak ama sonradan geçecek emin olun ve şuan kendimi ciddi anlamda çok iyi hissediyorum 🤌🏻