Busra04 Benimde sat 5 haziran cumartesi muanem vardi 5 haftalik Hamileym. Kese gozuktu cok sukur binhafta sonra kalp atisi icin gidicez ins duyulur 😍
Peony Kızlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik? Bebişler ne durumda? 😍☺️ Ozy oznursrm elifsahincakmak edaozdxx KbraelenKesgin Ezmp Esn Cems34 avukatanne7 Busra04 Buseeozd Mernur1325 elifsahincakmak Nil44 Kdrye GoncaS Dryslm SedaKaraca Azrasare dygal edaozdxx Duygusss 2cefindik Kubraislekyay Ecitahh E_nur
Buseeozd Merhabaaa benim sat 23 mayıs 21 haziranda öğrendim 2günlük gecikmemle ☺️ hiç beklemiyordum ama muhteşem bir duygu ♥️ bugün 7+5teyiz
Mernur1325 Peony evet cnm gittim ilk kontrole geçen paZartesi herşey normal kese göründü. Peki siz gittiniz mi ?
Kdrye edaozdxx benimde 12 haziran. 2 tane farkli marka idrar testi yaptim cikti. Yarin saglik ocagina gidip kan vercem bakalim ne cikacak sonuc :)
Buseeozd Kdrye idrarda cıkıyorsa kanda kesin vardır diyorlar. Bende evde 2 test yaptm anında cift cizgi cıktı cok net. Sonra kanda 197 cıktı. Adet gecikmemin 2.gününde öğrendim
Kdrye Buseeozd ocak ayinda hamile oldugumu ogrenmistim. Idrarda kanda cikti ama ultrasonda cikmamisti kanamam oldu doktorum kimyasal gebelik demisti yine aynisini olir diye endiseleniyorum aslinda
Esn BelizErstn Bugün gittim doktoruma canım 6+1olmuşuz çok şükür bebişimide gördüm kalp atışınıda duydum😍
Esn Peony Amin inşallah🙏 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz ben duyamam sanıyordum geçen hafta kese boş görünüyordu ama 1 günde bile değişiyormuş onu anladım☺️
Buseeozd Kdrye gönlünüzü ferah tutun ama onu anlayabilmek için keseyi görmeyi beklemeniz lazım görünmeyince şüpheleniyorlar. Allah gönlünüze göre versin inşallah