Peony Esn Bana da doktor beta 1000 in üzerine çıkınca gözükür demişti bebek. Hepsi farklı bir şey söylüyor. Hatta gözüktüğü zaman bana henüz 4 haftalık demişti ilk gebeliğimde. Şimdi kafam karışmasın diye hiç gitmedim bekliyorum.
Esn Peony benim ilk beta hcgde827 çıktı 3 gün sonra 3217 çıktı karnımdan görünmedi bir hafta sonra tekrar gittiğimde gördü keseyi. Benim normalde yarın tam 7hafta ama doktoruma göre 6 haftalık
Cems34 Bende 7+2 yim kızlar sat 24 mayıs ilk gebeliğim eşim asker 148 günü kaldı bir şafak sayıyordum şimdi 2. Bir şafak daha sayıyorum Allah yardımcımız olsun 🤗🤗🤗
Peony Kızlar nasılsınız, nasıl gidiyor hamilelik? Bebişler ne durumda? 😍☺️ Ozy oznursrm elifsahincakmak edaozdxx KbraelenKesgin Ezmp Esn Cems34 avukatanne7 Busra04 Buseeozd Mernur1325 elifsahincakmak Nil44 Kdrye GoncaS Dryslm SedaKaraca Azrasare dygal edaozdxx Duygusss 2cefindik Kubraislekyay Ecitahh E_nur
BelizErstn Esn benimde sat 27 mayıs. 5 haftalıkken gittim doktora keseyi gördük. 2 hafta sonra gel dedi salı günü tekrar gidicem inşallah bende duyarım kalp atışlarını bebişimide görürüm 🙏. hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin allah ☺️
Esn BelizErstn Amin inşallah🙏Benimki 1 hafta geriden geliyor sanırım aramızda 1 gün var bende salı günü gidicem inşallah duyarız☺️
BelizErstn Esn salı günü tekrar konuşalım canım bakalım değişiklikler neler ☺️ gecen hafta salı günü 6+2 de bi ultrasona daha girmiştim ben onda ultrason kagıdında 5+3 yazıyordu sanırım bu dönemde bi hafta geriden geliyo gibi gözükmesi normal ☺️
Esn BelizErstn Bugün gittim doktoruma canım 6+1olmuşuz çok şükür bebişimide gördüm kalp atışınıda duydum😍
RfBasturk Benim diş macunu ve el sabunlarından midem bulanıyor kokularından filan , çözüm önerisi olan var. Mı