Gzmkk Lulemom neden böyle bişey oldu ki herşeyi içinde olması lazım değil mi alırken iyice dikkat etmem lazım o zaman
Lulemom Gzmkk valla bende öyle sandım ama değilmiş. Hatta utanmasalar çekmece kapaklarını ayrı ayrı satacaklar diye de dalga geçtik 😄 dikkatli incelemekte fayda var.
cokbilmis Gzmkk ben geçen hafta bundan aldım. Çok memnun kaldım. Ama kesinlikle bilen birinin kurması lazım. Yani şansa bırakmayın. Kaliteli ürünler alın ama kurulumları biraz karışık. ayrıca tüm delikleri mevcut ve en ufak parçası bile içinde.
hamisanne_63 Gzmkk ben dolap almadım ama busunge uzayabilen yatak aldım güzel hafif sağlam bir yatak tavsiye ederim
merakliblog gunesveguney yenidoğan bebeğin asılacak birşeyi olmuyor ya bence dolap ilk etapta gereksiz gibi ya da full raflı dolap alınacak. Bunu kaç yaşa kadar kullanırım bilsem ona göre alsam
gunesveguney merakliblog doğru diyorsun bende ikeadan beğendim ama ilk etapta 3 çekmeceli falan şifonyer diye düşündüm doğumdan 1-2 ay sonra bile dolabı alsam olur diye
merakliblog gunesveguney tabi canım ben ailemin yanında doğum yapcam 40ımdan sonra gelcem evime. Uzak illerdeyiz. Evime geldikten sonra sipariş vericem yerleştircem. Bebeklerin kıyafeti minnacık zaten her türlü sığar uzun bi süre. Benim görümcem 4 yaşından sonra dolap aldı yeğene öncesinde kendi şifonyerine koymuştu herşeyi