Mercimegim28 içinizi rahatlatmak isterseniz başka bir doktora da gidin siz bilirsiniz. Ama siz üzüldükçe bebeğinizde bundan etkileniyor bunu düşünün. Şuan ben 24 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim ve iki evladımı toprağa verdim. Hayatta değiller Şuan da erken doğum riskim var ama bebeğim üzülmesin o etkilenmesin diye hiç düşünmemeye çalılıyorum. Doktorum heran doğum olabilir doğarsa %50 yaşama hakkı var diyor. Ama bebeğim üzülmesin ona birşey olmaması için morallimi yüksek tutmaya çalışıyorum. Sizde öyle yapın derim ben.