Benimde kasımın başları gibi nasipse, mağazalarda henüz kalın şeyler yok epey baktın uzun kollu çıtçıtlı body zıbın bile yok🙂Sanırım alışveriş için bir iki ay daha beklemek gerekiyor. Bi iki kalın kışlık tulum dışarısı için yeterli olur diye düşünüyorum hastaneye kontrole vs gidip gelirken..Onun dışında evde oluruz malum kış ayları eve, yaşadığın şehrin hava şartlarına göre tercih yapılabilir